U staat er misschien niet altijd bij stil, maar ook wij bij NIBC Direct bewaren een aantal van uw gegevens. Het spreekt voor zich dat we die in alle veiligheid verwerken. Uw privacy optimaal beschermen, blijft het allerbelangrijkste. Hoe en waarom we dit doen, leggen we u graag zo duidelijk mogelijk uit.
NIBC Direct gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Wij informeren u hier graag duidelijk en transparant over. In ons Privacy Statement leggen wij uit hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens en welke rechten u hebt.
Als online spaarbank verzamelen we een aantal van uw gegevens. Dat is nodig voor onze werking, en onze serviceverlening.
Ú behoudt de controle over de gegevens die u ons bezorgt. Vraag ons gerust welke gegevens we van u hebben. Het is uw volste recht. We helpen u graag.
Hieronder vindt u de huidige versie in pdf van ons Privacy statement.
Elke vraag verdient een antwoord. Onze klantendienst geeft u meer info op uw vragen:
Wil u uw vraag rechtstreeks richten aan de Data Protection Officer, dan kan dat ook:
We behandelen uw verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om u sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om u uit te leggen waarom.
We doen er alles aan om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en tegemoet te komen aan uw verzoeken. Bent u niet tevreden over onze antwoorden, dan horen we dat uiteraard graag van u.
We behandelen uw verzoek binnen een termijn van 30 dagen. Uiteraard doen we ons best om u sneller van dienst te kunnen zijn. Als het langer zou duren, contacteren we om u uit te leggen waarom.
Vindt u ons antwoord onvoldoende? Neem dan in tweede instantie contact op met de Gegevensbeschermingsautoriteit, de toezichthoudende autoriteit in België. Hoe u haar kan contacteren, leest u hier: https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/contact.
Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.
Maak een afspraak