dfsfsdfs
dqfdqfqsdfqsdfqsfdqsfdfqsfqfsfqsfqsfqsfqsfq
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dsfsfsdfsfdsfsfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
dfsfsdfs
Klik op de knop “Aanmelden”, die u op elke pagina van onze website (www.nibcdirect.be) bovenaan rechts ziet. U komt dan terecht op het beveiligde deel van onze website. Of u kan ook deze url gebruiken:
https://login.nibcdirect.com/?origin=https://e-banking.nibcdirect.be/login&language=nl_BE_direct
U vult op deze pagina uw gebruikersnaam en wachtwoord in, samen met de sms-code die u als extra veiligheidsmaatregel van ons ontvangt.
Afhankelijk van uw telefonieprovider ontvangt u sms-berichten vanaf een 4-cijferig nummer of van een gewoon nummer.
Gebruikt u de app?
Dan kan u er ook voor kiezen om met de app te bevestigen in plaats van een sms-code in te vullen.
Open de app en vul uw pincode in (of log in met behulp van uw vingerafdruk of via gezichtsherkenning).
Nog niet geregistreerd?
Dan zal u eerst om uw gebruikersnaam en wachtwoord worden gevraagd.
Op het inlogscherm van de NIBC Direct bankomgeving klikt u op “Gebruikersnaam vergeten?”. Na het invullen van uw gsm-nummer, ontvangt u een sms met daarin uw gebruikersnaam.
Afhankelijk van uw telefonieprovider ontvangt u sms-berichten vanaf een 4-cijferig nummer of van een gewoon nummer.
Het kan zijn dat er een fout is geslopen in het invoeren van uw gsm-nummer, misschien staat ergens een spatie te veel?
Bijvoorbeeld: het gsm-nummer “0471 23 45 67”, dient op deze manier ingevuld te worden: +32471234567.
Een andere oorzaak kan zijn dat uw gsm-nummer niet uniek is. We sturen enkel een sms met uw gebruikersnaam als we uw nummer in ons systeem herkennen én als dat nummer uniek is (dit wil zeggen, niet gedeeld is met een andere persoon die ook een toegang heeft tot de beveiligde bankomgeving).
Blijft u problemen ondervinden of deelt u uw gsm-nummer met iemand anders? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Op het inlogscherm van de NIBC Direct bankomgeving kan u via "Wachtwoord vergeten?" zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan van ons een e-mail waarmee u verder kan.
Wanneer er te vaak een verkeerde combinatie gebruikersnaam/wachtwoord wordt ingevuld, wordt uw toegang automatisch geblokkeerd. Bel onze klantendienst om uw toegang opnieuw te activeren, op het gratis nummer 0800 63 500.
De sms-codes worden meteen verstuurd, maar we kunnen niet uitsluiten dat er af en toe een vertraging kan insluipen.
Blijft u problemen ondervinden? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Afhankelijk van uw telefonieprovider ontvangt u sms-berichten vanaf een 4-cijferig nummer of van een gewoon nummer.
Misschien bent u op de verkeerde pagina terecht gekomen of gebruikt u een verouderde browser? Ga steeds via onze website en de knop bovenaan "Aanmelden" naar de NIBC Direct bankomgeving. Of u kan ook deze link gebruiken:
https://login.nibcdirect.com/?origin=https://e-banking.nibcdirect.be/login&language=nl_BE_direct
Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantendienst zodat zij u kunnen verder helpen.
De vorige beveiligde e-banking omgeving is vorig jaar vervangen door een nieuwe NIBC Direct bankomgeving. Dit betekent dat er een nieuw webadres is, de systemen achterliggend aangepast zijn en de manier waarop u inlogt anders is. Als u op dat moment klant was bij ons, zal u de eerste keer een aantal stappen moeten doorlopen alvorens u toegang krijgt tot uw spaarrekeningen in de nieuwe bankomgeving.
Meer info over de stappen die u moet doorlopen om uw toegang te activeren, leest u hier.
U vindt de NIBC Direct-app via Google Play of in de App Store.
De app kan u installeren op meerdere toestellen (telefoon of tablet), maar hou er rekening mee dat u slechts met 1 toestel (uw primair apparaat) acties kan uitvoeren. Dat betekent dat u uw primair apparaat steeds bij de hand moet hebben wanneer u op een ander toestel bijvoorbeeld een overschrijving wil uitvoeren. In uw beveiligde bankomgeving, bij het menu ‘Apparaten’, kan u de instellingen hiervoor beheren. Per telefoon of tablet kan er slechts 1 iemand aan de app worden gekoppeld.
Let op: voor uw gebruiksgemak activeert u best eerst de toegang tot de nieuwe NIBC Direct bankomgeving voordat u de app gebruikt. U kan de app gebruiken om uw spaarrekeningen te beheren, of als token wanneer u via bijvoorbeeld uw computer wil inloggen.
Bij NIBC Direct is veiligheid onze eerste prioriteit. Daarom zijn er 4 voor u zichtbare niveaus waarop uw gegevens en geld beveiligd zijn.
Natuurlijk heeft NIBC Direct in de achtergrond nog andere beveiligingssystemen draaien.
Kan ik een nieuwe rekening openen als klant?
Als klant van NIBC Direct kan u in de beveiligde bankomgeving zelf bijkomende rekeningen openen:
Let op: u mag als individuele klant 1 Spaarrekening, 1 Getrouwheidsrekening en 1 Flex rekening openen. Per relatie mag u ook 1 spaarrekening, 1 getrouwheidsrekening en 1 Flex rekening openen. Het aantal Termijnrekeningen dat u kan openen, is niet beperkt.