Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC Direct.
Bent u ook tevreden van onze diensten? Heeft u misschien aanbevelingen voor NIBC Direct? Schrijf ook een review.
Schrijf een reviewDeze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC Direct als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.
Enkele dagen na opening van spaarrekening werd de rente reeds verlaagd waardoor andere (vergelijkbare) banken hierbij hoger scoren.
goeie bank een van de hoogste rentes voor deze tijd
indien de rentes nog te veel zakken ben ik genoodzaakt om van bank te veranderen
sinds begin 2013 maak ik gebruik van nibc en de weinige malen dat ik gebruik moest maken van de hulplijn zijn mijn probleempjes netjes en met vriendelijke behulpzaamheid verholpen.
Verwerken van bankverrichtingen is nogal omslachtig
De periode dat ik bij nibc "klant" ben is de rente steeds gedaald (niets verplicht hen om dit te doen alleen de honger naar woekerwinsten op de kap van de "klant")
Hoge rente is ook verleden tijd (heb de laatste weken al 6 instellingen gevonden die merkelijk meer rente aanbieden)
Dus uitkijken is de boodschap
Beste Dirk, Onze rente is de laatste tijd inderdaad gedaald, niet om winsten te maken (alle jaarverslagen van NIBC kan u trouwens raadplegen op onze website), maar door druk van de rentevoeten van de ECB. Wij bieden onze klanten ten alle tijden een zo hoog mogelijke rente, zonder mee te doen aan promoties die sommige andere banken gebruiken.
- Gelukkig een mooie getrouwheidspremie, anders zou het, zoals
in de meeste banken, jammergenoeg niet veel zijn.
- Handig online banking
- Klantendienst héél vriendelijk en goede uitleg.
In 2 jaar tijd van 3% rente naar 1,60%. Hoelang nog eer jullie aan de getrouwheidspremie zitten? Van de gewone rente schiet al niet veel meer over (nog 0,10%). Hoelang nog eer we moeten betalen om ons spaargeld op de bank te houden? Ik weet het, jullie kunnen dit niet verhelpen, het is overal zo, maar daarom niet minder frustrerend.
Enkel overschrijven naar een eigen tegenrekening
Bij de hoogste intresten op de mark( al stelt dit tegenwoordig ook al niet veel voor)
Paswoordcontrole zou beter een token vervangen worden zoals bij de andere banken
Op de website wordt geen duidelijk adres van de firma/bank vermeld.
DA 852-991-9 ??? postbus?
Dag Mark, Ons adres is zeer eenvoudig terug te vinden op onze website op de volgende URL: https://www.nibcdirect.be/nl/over-nibc-direct/praktisch/ Onze kantoren bevinden zich op de Koninsstraat 71, 1000 Brussel. De DA-code is er voor onze klanten die ons documenten per post willen sturen. Als je deze antwoordcode opschrijft als bestemmeling, moet je geen postzegel op je brief doen, wij betalen de kosten.
Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.
Maak een afspraak
Snelle opening rekening.