Misschien vertellen we u iets nieuws, misschien heeft u het al gespot: uw beveiligde bankomgeving kreeg een volledig nieuwe look.
U zal eenmalig 5 stappen doorlopen om uw toegang te activeren.
Scroll naar beneden om de 5 stappen te ontdekken.
Zorg dat u het nummer van uw tegenrekening kent of bij de hand hebt
Dit heeft u enkel nodig bij het activatieproces, om te bevestigen dat u het bent.
Hou uw gsm in de buurt
U ontvangt in het proces ook een e-mail in uw inbox van ons
U activeert uw toegang het best via uw laptop of computer.
Heeft u uw toegang al geactiveerd? Log dan hier in
Vul uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord in om het activatieproces te starten.
Gebruikersnaam vergeten? Klik op de link "Gebruikersnaam vergeten?" op de inlogpagina en vul uw gsm-nummer in. U ontvangt een sms met uw gebruikersnaam (als uw gsm-nummer bij ons uniek is).
Wachtwoord vergeten? Klik op de link "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina en vul uw gebruikersnaam in.
Om uw identiteit te bevestigen, vragen we u een deel van uw tegenrekening in te vullen.
De 2 cijfers in de vraag verwijzen naar de laatste 2 cijfers van het IBAN-nummer van uw zichtrekening. Het voorbeeld onder het invulveld helpt u op weg.
Bent u volmachthouder? Dan vragen we u om de tegenrekening te bevestigen waarop u volmachthouder bent (als u zelf geen rekeningen bij ons heeft).
U ontvangt van ons een sms-code op het gsm-nummer dat we van u hebben.
De controlecijfers in het scherm geven aan over welk nummer het gaat.
Ondertussen een ander gsm-nummer? Bezorg ons het formulier "Gsm-nummer wijzigen". U vindt dit document bij deze stap en bij "Documenten en Formulieren".
Uw gebruikersnaam wordt voortaan een e-mailadres.
Vul het e-mailadres in waarmee u voortaan wil inloggen.
Bevestig nadien uw gebruikersnaam met de code die u per e-mail van ons ontvangt.
Let op: uw gebruikersnaam (en dus uw e-mailadres) moet uniek zijn.
Vul het wachtwoord waarmee u voortaan wil inloggen.
Hou rekening met de vereisten die u bij deze stap ziet.
U ontvangt voortaan een sms-code bij het inloggen. In deze stap kan u eventueel uw gsm-nummer aanpassen.
Hetzelfde nummer behouden? Wijzig niets en klik dan "inloggen". U wordt meteen doorverwezen naar de nieuwe bankomgeving.
Gsm-nummer wijzigen? Wijzig het nummer en bevestig met de sms-code die u ontvangt. U wordt nadien doorverwezen naar de nieuwe omgeving.
We herhalen nog even dit:
Zorg dat u het nummer van uw tegenrekening kent of bij de hand hebt
Dit heeft u enkel nodig bij het activatieproces, om te bevestigen dat u het bent.
Hou je gsm in de buurt
U ontvangt in het proces ook een e-mail in uw inbox van ons
U activeert uw toegang het best via uw laptop of computer.
Ontdek dan zeker ook de nieuwe app van NIBC Direct. U vindt hem op Google Play en in de App Store.
Heeft u een vraag voor ons? We bellen u graag op een ogenblik dat het u uitkomt.
Maak een afspraak